Vakantie perikelen

Auteur Topic: Vakantie perikelen  (gelezen 2311 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mestyle

  • Testlid lasproducten
  • Moderator Board
  • Volledig forum lid
  • ****
  • Berichten: 3468
  • A je to!
Vakantie perikelen
« Gepost op: 9 augustus 2023, 10:04:17 »
Net voor de vakantie voor mijn verjaardag een workshop smeden gehad. Zeer leuk en heb ook besloten bij de man een cursus van 10 lessen te volgen om daarna voor de hobby thuis verder te gaan. Daar hoort dus ook een aambeeld al bij. Deze in mijn vakantie gekocht bij een forum lid moest natuurlijk nog wel even een voet onder.

Ik was al een hele tijd opzoek naar een grotere draaibank met bepaalde specs en voor een bepaald bedrag had er al mooi voor gespaard en in mijn vakantie zie ik er een voorbij komen. Dese dus gelijk gekocht. Het frame waar die opstond wat aangepast en voorzien van zware stelpoten en zwenkwielen. Zodat als je de stelpoten indraaien je de draaibank verrijden kan. Ook de bank iets anders erop gezet en gelijk mooi groen geschilderd. Ik had nog een stuk traanplaat en deze heb ik omgezet en tussen de kasten gemaakt en van wat plaat werk heb ik een apatwand gemaakt deze moet nog even vastgemaakt worden. Met het kloppen van het plaatwerk gelijk aambeeld kunnen gebruiken.

Op me eerste werkdag na me vakantie nog een kado weer in elkaar gelast voor een collega die binnenkort officieel met pensioen gaat.

En dat was mij. Vakantie en hoe was die van jullie
domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything