Binnen Hoek lassen

Auteur Topic: Binnen Hoek lassen  (gelezen 3311 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Charlie

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 17
Binnen Hoek lassen
« Gepost op: 4 januari 2012, 16:42:33 »
Hallo,

Ik heb volgende vraag:

Ik probeer een statief te maken voor een machine. Nu heb ik alles uitgetekend op pc en ben ik de vierkante profielen gaan halen bij de ijzerhandelaar.
Dit zijn gewone ijzeren profielen van 30x30x2.

Nu probeer ik deze haaks op elkaar te lassen maar om 1 of andere reden vloeit mijn matteriaal niet en in de binnenhoek helemaal niet. Nu vraag ik mij af aan wat dit ligt?

Ik las met een druk van 0,3 bar acyteleen en 1,2 bar 02 en met een debiet van 160 l/U.

Kan het zijn dat mijn debiet niet goed is en ik een groter laskopje moet kopen van bvb 200 of 250?

Ik heb ook al geprobeerd mijn kegel groter te maken door meer 02 en acyteleen toe te voegen aan mijn lastoorts. Maar het probleem dat ik dan krijg is dat mijn gassen gaten in mijn smeltbad blazen en er zo holtes onstaan. Kan iemand mij helpen?

Charlie

Commentaar van de moderator Foto verkleint

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything