Even voorstellen

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1531 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Eggbird

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
  • One life, live it !
    • Landrover 110 restauratie project
Even voorstellen
« Gepost op: 27 september 2011, 17:34:17 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Egbert de Pauw, ik kom uit Roosendaal Noord-Brabant en 1 van mijn hobbies is het opknappen van oude(re) auto's.

Momenteel ben ik bezig aan een Landrover 110 bj 1985 en heb daar inmiddels al een boel laswerk aan moeten verrichten. (chassis, schutbord, deuren, etc) Het is de bedoeling dat de auto eind Oktober "spuitklaar" is waarna ik hem zelf (in een spuitcabine) ga spuiten.

Lassen doe ik dus voornamelijk aan auto's en gebruik daarbij een MIG lasapparaat. De materiaaldikte is veelal 0,8mm t/m 3mm.

Naast de Landrover heb ik ook nog een Honda XL600-R motorfiets, die ik pas weer opnieuw heb opgebouwd, een Kever uit 1976 die geheel gerestaureerd is en een Mercedes 180 Ponton uit 1958 waar ik nog behoorlijk aan moet sleutelen.

Op dit moment ben ik in de markt voor een TIG lasapparaat, omdat ik mezelf daarin wil bekwamen en het beter geschikt is om "mooi laswerk" te maken (bumpers/bullbars etc) en ook het lassen van aluminium gaat beter met dit lasproces.


Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.