Miedema

Auteur Topic: Miedema  (gelezen 1373 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Miedema

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 11
Miedema
« Gepost op: 7 juni 2009, 18:37:07 »
Hallo iedereen,

Ik zal me zelf even kort voorstellen:

Ik ben een 19 jarige student en woon in het hoge noorden van Nederland. Ik zit momenteel in het tweede jaar van de opleiding Werktuigbouwkunde (Hanze Hogeschool Groningen).
Deze opleiding bevalt me prima er is alleen wat weinig praktijk les in de werkplaats. Gelukkig kan ik thuis wat aanklooien in mijn "eigen" werkplaats.

Ongeveer 3 jaar geleden heb ik bij een kameraad wat met electroden leren lassen. Omdat ik dit mooi werk vond heb ik zelf maar een electroden apparaat aangeschaft. Een jaar later heb ik een avondcurus MIG/MAG lassen niveau 1 gevolgd. In de zomervakantie zoek ik meestal een vakantiebaantje bij een constructiebedrijf zodoende krijg ik wat ervaring met het bewerken van metaal. Van dit geld heb ik een MIG-apparaat gekocht zodat ik thuis ook aan de slag kon.

Ik heb dus niet erg veel ervaring met lassen en zal waarschijnlijk ook meer vragen dan antwoorden op dit forum posten.

Hieronder alvast een aantal projectjes van mij:

  • Skelter met puch blokje
  • Tuinhaard
  • Afdak brandhout
  • Buggie voor vlieger

(Koppeling verwijderd, plaatje opgehaald Red. Wouweld)


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.