Bijeenkomst Lasgroep Oost

Auteur Topic: Bijeenkomst Lasgroep Oost  (gelezen 2953 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Herman Pieper

  • Volledig forum lid
  • ***
  • Berichten: 1463
  • alleen samen kun je bruggen bouwen
Bijeenkomst Lasgroep Oost
« Gepost op: 3 december 2010, 21:58:32 »
Op donderdagavond 9 december is er weer een bijeenkomst van Lasgroep Oost. Deze avond staat dit maal in het teken van dataloggers om lasparameters mee te registreren. Adres waar de lezingen worden gegeven is Scholengemeenschap Sprengenloo, Sprengenweg 81 te Apeldoorn. Deze avond is normaliter alleen toegankelijk voor leden echter als lid mag je een introducé meenemen zodat je kan bekijken of je het wat vindt. Nu ga ik 9 december naar deze avond toe dus mocht er nog één of meerdere leden van dit forum interesse hebben om mee te gaan als introducé dan zou je met mij mee kunnen. Avond begint om 20:00 (19:30 voor een kop koffie vooraf) en het is geheel zonder verplichting. mocht je hierna besluiten om lid te worden dan kost dit €35,= per jaar waarvoor je dan een aantal informatie avonden (6-7) per jaar krijgt aangeboden en er worden excursies naar bedrijven georganiseerd. Dus mocht iemand hier iets voor voelen dan ben je bij deze uitgenodigd. Eventueel meerijden vanuit de richting Steenwijk kan ook georganiseerd worden.

@ Patrick, heb jij toevallig nog flyers van het lasforum beschikbaar die ik eventueel op deze avond kan verspreiden?

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.