Wie kent de Mig Co2 160 Inverter

Auteur Topic: Wie kent de Mig Co2 160 Inverter  (gelezen 3138 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ronnie62

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 7
Wie kent de Mig Co2 160 Inverter
« Gepost op: 15 mei 2010, 13:23:02 »
Ik heb mijn oog laten vallen op een mig lasapparaat bij een internetaanbieder uit Heemskerk. Ik zal de naam van het bedrijf hier niet noemen maar als ik de link naar de advertentie op MP erbij zet, staat het erbij (ik weet niet of dit mag ???)
Het is een 160A apparaat (waarschijnlijk chinese afkomst) met Inverter technologie. Het apparaat is licht (18Kg) en niet duur (€299 alleen lasapparaat met de normale toebehoren, zonder fles en reduceer).
Nu wil ik eigenlijk weten of dit een apparaat is dat ik kan gebruiken voor licht restauratiewerk aan voertuigen.
Mijn ervaring is 0,0, dus moet alles leren. Ik heb wel al ervaring in autoreparaties tot aan het laswerk (want dat heb ik tot nu toe uitbesteed) ik wil het zelf leren en ben bereid tips op te volgen van jullie.
ik heb me al in een aantal dingen verdiept, zoals de apparatuur en de techniek, maar moet dus met het praktische deel nog beginnen.
Wat ik wel al van de verkoper meekreeg is dat ik beter niet met 0,6 kan gaan lassen, maar met 0,8mm. Wat is jullie oordeel?

Als ik de link naar de advertentie mag neerzetten, hoor ik het wel.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 9 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.