advies gevraagd

Auteur Topic: advies gevraagd  (gelezen 3147 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline geilesailor

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 6
advies gevraagd
« Gepost op: 6 maart 2010, 17:21:57 »
Hallo

deze morgen vrolijk begonnen met het inmekaar zetten van mijn lasapparaat (zie even voorstellen) maar de dag eindigde iets minder vrolijk.

De metabo 140 mig mag wilde op standje 1 en 2 aardig lassen maar ik had het idee dat de draad voering niet perfect was na een paar oefen stukjes  wilde ik eens proberen wat er gebeurde op standje 3 en 4 en toen begonnen de problemen.

De draad wilde namelijk niet meer voeren en als je de draad snelheid opvoerde vlogen de stoppen er uit ook als het apparaat niet op het plaatwerk werd gehouden bleven deze problemen.

De volgende dingen heb gecontroleerd
-de draad rol vast gelopen etc  alles in orde
-veerspanning op de geleide rol deze gevarieerd zonder succes rol beweegt niet en slipt dus niet door.

In de winkel hadden ze geen ide wat het kon zijn maar wilden wel het aankoop bedrag terug betalen alleen om niet met een ander merk apparaat het zelfde probleem te krijgen wil ik nog wel weten wat het geweest kan zijn namelijk een slecht apparaat of ???????

vriendelijke groeten,
Horst

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything