Kotterbanken gezocht

Auteur Topic: Kotterbanken gezocht  (gelezen 1725 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laro

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 165
Kotterbanken gezocht
« Gepost op: 1 november 2022, 11:25:13 »
Beste allemaal,

Ik hoop dat het mag, maar ik heb geen idee waar ik verder kom met mijn zoektocht.
Op het werk maken wij regelmatig grote werkstukken, bijvoorbeeld onderdelen voor heistellingen.
We hebben zowel grote producten (tot 15 meter), maar ook relatief handzame producten.
Deze delen moeten vaak voorzien worden van gaten in lijn (met tolerantie), en/of moeten de koppen worden gevlakt.
Dit besteden we altijd uit, maar op de een of andere manier stoten we hiermee altijd ons neus. Doorlooptijden extreem lang, prijzen die opeens veel hoger zijn dan vergelijkbare recente bewerkingen, of gewoon geen capaciteit. Daarom zoek ik bedrijven waar we mogelijk óók terecht kunnen. Ik dénk dat ik geen namen mag noemen (Moderator?), maar ik ben bekend met de volgende bedrijven:
- Een grote speler uit Genemuiden
- Een grote speler uit Middenmeer
- Een grote speler uit Amsterdam-Noord, bekend van de bootjes
- Twee spelers uit IJmuiden, waarvan er ééntje vorig jaar is overgenomen door die uit Genemuiden.

Het liefst zou ik bekend raken met nog een stuk of 5 tot 10 bedrijven die we kunnen benaderen. Bij voorkeur in regio NH, maar aangezien we doorgaans met grote orders bezig zijn, is een stuk rijden niet per sé een probleem.

Mocht iemand tips hebben voor bedrijven, let me know. Als iemand tips heeft hoe ik zélf een overzichtje kan vinden hierover, graag.

Bij voorbaat dank,

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything