nieuw op dit forum.

Auteur Topic: nieuw op dit forum.  (gelezen 2148 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jerdo

  • Forum lid
  • Berichten: 2
nieuw op dit forum.
« Gepost op: 8 maart 2022, 20:12:37 »
Goeiedag allemaal,mijn naam is jeroen en ik las al zo´n 34 jaar voornamelijk TIG maar ook electrode en MIG in RVS en staal. Ben ooit begonnen met werken leren in een RVS bedrijf waar ze mij een smitweld scratchstart en een bak vol RVS schroot in handen drukten en zeiden kijk maar af bij de lassers en oefenen maar .Na een dagje bakken en eindeloos electrode-slijpen had ik wat lasjes geproduceerd waar ik wel trots op was. Liet het zien aan een lasser en die zei; kijk eens zo moet het worden. Mijn laswerk had het uiterlijk van een groffe acetyleenlas die van hem 2mm breed en doorgelast.
Ik moest nog heel veel leren  :o In de weken daarop was mijn laskwaliteit zo verbeterd dat ik een echt produkt mocht hechten ;D Sindsdien veel ervaring opgedaan en veel bijgeleerd,maar de ontwikkelingen in dit vak staan niet stil !
Er komen nog steeds nieuwe ontwikkelingen en technieken vrij,dus je blijft leren en het blijft interressant

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.