Terug op het forum

Auteur Topic: Terug op het forum  (gelezen 1991 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kobold

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 291
  • Verspil geen kracht, gebruik een grotere hamer.
Terug op het forum
« Gepost op: 15 januari 2022, 20:49:16 »
Goeiedag allemaal, na een afwezigheid van een jaar of 10 krijg ik langzaamaan weer tijd en interesse in metaal..
De afgelopen 10 jaar zijn in het teken van BBQ geweest waarbij er redelijk fanatiek wedstrijden zijn gespeeld die uiteindelijk niet onverdienstelijk waren..
Ik heb bij Patrick ook wel eens spareribs staan maken terwijl hij de radiator van mijn motor aan het repareren was..

Maar goed, bij wijze van herintroductie wat kleine feitjes, ik ben Peter, ruim 50 intussen en werkzaam bij Mien van Def.
Mijn interesse in de metaal was er al van jongs aan, mijn grootvader was metaalbewerker die uit een lange familielijn van smeden kwam.
Ikzelf ben ooit als monteur meet- en regeltechniek de petrochemie ingegaan waarbij metaalbewerking een hoofdvak was, naast pneumatische-, hydro- en elektrotechniek.
Vervolgens een carrière switch gedaan naar defensie waar ik inmiddels bijna 30 actief ben.

Een aantal maanden geleden ben ik gebeld om een fijnmetaalwerkplaats te komen ophalen bij mijn oom, aangezien hij met zijn leeftijd het niet langer verantwoord vind daar mee bezig te zijn en het feit dat zijn gaan verhuizen naar een appartementencomplex waar geen ruimte voor de werkplaats is.
Daarnaast heeft zijn zoon geen interesse in  'de oude meuk'.
Daarmee heb ik het aapje op mijn schouder genomen dat hier weer in oude luister te herstellen en heb bij mezelf de opdracht neergelegd mijn garage daar geheel aan te wijden.
Project zoveel eigenlijk..

Daar zal ik ook het nodige weer aan las uitdagingen en weer met de nodige vragen komen..

samengevat, ben ik weer wat vaker op het forum al zal dat minder fanatiek zijn als voorheen.
Ik maak alles net iets te groot, en sla er dan net zo lang op tot het past

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything