Even voorstellen

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1097 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline davidthijs

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Even voorstellen
« Gepost op: 24 mei 2021, 12:15:19 »
Mag ik me even voorstellen, de naam is David en ik kan me in de categorie doe-het-zelver klasseren. Grootgebracht met electronica, opleiding in IT en in een vroeger leven werkte ik als mechanicus aan turbojet/turbofan motoren.
Als hobby repareer ik heel wat dingen en daarvoor heb ik een arsenaal tools die niet misstaan in een electronicalabo maar heb ook wat kleinere metaalbewerkingsmachines en een 3d printer voor de "niet te vinden" onderdelen.

Nu en dan moet er gelast worden en vooralsnog behelp ik me met een inverter electrodenlaspost. Helaas is het lassen van dunne plaat niet zo evident met 1.6mm electroden, vandaar dat ik scratch TIG ook eens wil proberen. Advies is meer als welkom en tot zover is het grootste probleem het vinden van een betaalbare voorziening van argon gas. Vandaar dat ik op dit forum ben terecht gekomen om van jullie ervaringen te leren.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.