Even voorstellen: Lucas

Auteur Topic: Even voorstellen: Lucas  (gelezen 1139 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Loekasj

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Even voorstellen: Lucas
« Gepost op: 3 mei 2021, 14:46:17 »
Hoi!

Ik lees al een tijdje mee op het forum maar wordt nu tijd om wat van me te laten horen. Heb al een heel aantal jaar een Cebora MAG apparaat waar ik e.e.a. mee heb gedaan. Deze heb ik sinds vorige week uitgebreid met een TIG DC apparaat omdat ik mezelf dat graag wil leren.
Inmiddels heb ik een mooie werkplaats ingericht (in Zutphen) waar ik wat kleine laswerkzaamheden wil gaan verrichten. Via via kan ik al wat leuke kleine klusjes doen waar ik van kan leren en ook via mijn werk kan ik soms helpen (kleine TD die geen beschikking heeft tot lasapparatuur).

Dus ik hoop dat jullie af en toe wat van me horen met vragen, en zelf zal ik natuurlijk ook proberen wat bij te dragen  :)

Zonder foto's is het zo kaal dus bij deze:

Karretje voor het TIG apparaat en het onderstel van de werkbank heb ik zelf gemaakt, de tafel komt van de alombekende plek.

Edit:
Ik weet niet waarom er een paar foto's zo uit elkaar  getrokken worden. Als ik ze op de PC open of download dan gaat het wel goed..

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.