Even voorstellen: Rob

Auteur Topic: Even voorstellen: Rob  (gelezen 1045 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline RobW

  • Forum lid
  • Berichten: 2
Even voorstellen: Rob
« Gepost op: 1 mei 2021, 16:17:59 »
Hallo.

Even voorstellen: ik ben Rob, 47 jaar oud en woon in omgeving Sittard in het zuiden van het land. Mijn hele leven al aan het klussen en sleutelen aan brommers, auto's, motoren, huizen, koffiezetapparaten, wasmachines en zo kan ik nog wel even door gaan. Als het met techniek te maken heeft vond ik het als klein kind al interessant en dat is in al die jaren niet veranderd. "Uiteraard' een technische opleiding (MTS -> HTS) gedaan en al ruim 20 jaar werkzaam op een van de grootste R&D in NL.

In het kader van fijner (en netter) laswerk ben ik al langer op zoek naar een fatsoenlijk (hobby) TIG-lasapparaat en nu we het afgelopen jaar toch niet op vakantie kunnen dankzij een niet nader te noemen pandemie is er nog wat vakantiegeld over  (:appl
Dus de laptop maar eens aangeslingerd om me eens (online) te oriënteren en zo kwam ik deze site tegen  :D Daar moest ik natuurlijk lid van worden!

Hopelijk kan ik hier veel wijsheid opsteken en wellicht ook nog wat toevoegen!

Groeten, Rob



Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything