Beginners vraag

Auteur Topic: Beginners vraag  (gelezen 2291 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kansloos

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 9
Beginners vraag
« Gepost op: 9 april 2021, 10:32:32 »
Goede morgen allemaal.

Ik heb mij gister aangemeld en vandaag al een aantal vragen voor jullie.

In mijn voorstel topic heb ik aangegeven dat ik altijd geïnteresseerd ben geweest in het lassen maar nog nooit gedaan heb. Wel heb ik al redelijk wat filmpjes gezien van oa. Harry the ferry man maar dat is toch wat anders  :D. Ik wil nu de knoop doorhakken en kijken hoe ik hier het beste mee kan beginnen en daarom vraag ik jullie om hulp.

Is het handig om eerst een basis cursus te gaan volgen of is het handig om het gewoon te gaan doen.
Als het handig is om het gewoon te gaan doen dan zit ik te twijfelen tussen de volgende opties. Ik zou graag alle 3 de lasprincipes willen proberen en niet een godsvermogen uit te geven.
als het handig is om te beginnen met een basis cursus hoor ik graag jullie ervaringen/ aanbevelingen.

Ik zat zelf te kijken naar de HBM 230 ci synergic of een Jasic mig200 multi synergic voor als ik zelf aan de slag zou gaan.
Ik zou tuurlijk ook iets via marktplaats kunnen kopen maar ik heb 0 ervaring en dus geen idee waar ik op moet letten. Daarom zat ik aan de boven vermelde spullen te denken.
Ik zou het leuk vinden om van jullie input te krijgen in mijn dilemma's.


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 11 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.