Afstudeeronderzoek Metaal en Techniek

Auteur Topic: Afstudeeronderzoek Metaal en Techniek  (gelezen 1139 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TR.ThomasRutten

  • Forum lid
  • Berichten: 4
Afstudeeronderzoek Metaal en Techniek
« Gepost op: 26 februari 2021, 08:59:47 »
Hallo allemaal, :D
Ik ben Thomas Rutten, student Communicatie & Multimedia Design aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Momenteel ben ik mijn studie aan het afronden met een afstudeerstage. Mijn afstudeerstage staat in het teken van personeelswerving binnen de sector Metaal en Techniek. Maar liefst 4 op de 5 technische organisaties heeft de afgelopen 5 jaar een personeelstekort ervaren. Om te kijken of digitale media de brug kunnen slaan tussen werkgever en werknemer voer ik deze enquête uit.
Het zou me enorm helpen als jullie hem in willen vullen. Hij duurt slechts 5 minuten.

https://forms.gle/DXcEmTPvNSEjizMP9

*Privacy*
Deze gegevens gebruik ik voor mijn afstudeeronderzoek, alleen de betrokken partijen: Mijn stagebedrijf en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen krijgen inzicht in deze gegevens. Andere partijen krijgen hier geen toegang toe. Gegevens als naam, woonplaats en dergelijken worden ook niet gevraagd!

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.