Na 7 jaar eens voorstellen

Auteur Topic: Na 7 jaar eens voorstellen  (gelezen 1194 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Snipes

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 14
Na 7 jaar eens voorstellen
« Gepost op: 11 januari 2021, 17:08:54 »
Hallo,

Wilde me na dik 7 jaar "leeslid" te zijn geweest ook maar eens voorstellen. De gewenningsperiode was nu lang genoeg om deze stap te durven nemen  :P

Heb in al die jaren altijd al een lasapparaat voor de hobby willen kopen maar het is er nog niet van gekomen. Het blijft kriebelen en na het veelvuldig lezen hier op het forum denk ik nu een goed idee te hebben van wat ik wil. Ik mag graag omprutsen en sleutelen. Omdat lassen me altijd leuk leek om te doen wil ik dit graag leren. Ik heb een redelijke gereedschaps tik en als ik wat koop dan moet het wel goed als het even kan. Ik sla soms door maar dat wijt ik dan aan mijn tik en aangezien je niemand af mag rekenen op een  gebrek mag ik soms doorslaan  ;D

Ik heb veel geleerd door veel zelf te doen zonder daarvoor opgeleid te zijn. Onderhoud aan alles wat op benzine loopt doe ik zoveel mogelijk zelf zoals het kleine onderhoud en bv koppeling van de motor (1200RT) vervangen, krukasje bosmaaier vervangen, klepjes stellen, keerkoppeling repareren enz enz. Ik denk dat ik het hobbymatig lassen ook kan leren, zeker met hulp van het forum.

Ik zal in een ander topic mijn vraag zetten over een mig/mag apparaat.

Mijn voornaam kunnen jullie vast raden  ;)


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything