effe voorstellen

Auteur Topic: effe voorstellen  (gelezen 1163 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline badding

  • Forum lid
  • Berichten: 2
effe voorstellen
« Gepost op: 10 november 2020, 11:06:41 »
Dag luitjes.

Bij deze, 46 jaar, woon in het zuiden des lands (limburg),van origine fijnmechanica studeert op de MTS in Sittard. Geinterreseerd in alles wat wielen heeft.
Begonnen met motorhobby, ooit een gsxrw750 gehad, daarna aangestoken met het kitcar virus.. dus begonnen met een MK indy te bouwen, die is inmiddels af en gekeurd..staat nu helaas in de garage te wachten op APK en is geschorst.. . wordt zomer project om die weer op de weg te krijgen ..

Ik heb een oude lastrafo een tico.. maar aangezien ik wel wat meer meubeltjes in elkaar wou lassen met dunwandig material, toch maar voor een TIG gegaan.

Jasic PFC200 DC aangeschaft met all toeters en bellen… helaas na 10 minuten elechtrisch lassen, 1,6 electrode op 70 AMP zei deze al poef, apparaat deed het nog wel, maar kwam geen power meer uit. Groep waar machine opzat (16AMP traag) was niet uitgesprongen, dus ik denk inwendig iets gesprongen, kwamen ook wat vonken en rook uit.. wellicht hebben meer mensen deze ervaring met Jasic en hebben wellicht een oorzaak...

Defecte treug gebracht en een nieuwe meegekregen, dus deze week maar weer eens opnieuw testen... hope for the best

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything