Voorstellen

Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 1190 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline schippertje

  • Forum lid
  • Berichten: 1
  • Geniet van het leven het kan zo voorbij zijn
Voorstellen
« Gepost op: 10 oktober 2020, 12:20:59 »
Goedemiddag iedereen.

Ik ben Mike 46 jaar en binnenvaartschipper van beroep. Ik run met mijn vrouwtje een eigen bedrijf met het  MS Misando,
Ik heb vroeger op school de basis theorie van het lassen geleerd, maar de praktijk heb ik me zelf aangeleerd, door heel veel te prutsen en te oefenen, meekijken met het werfpersoneel als we voor reparatie op de scheepswerf lagen. Ik noem mezelf dan ook maar amateur huis tuin en keukenlasser :D.
Ik ben op dit forum gekomen omdat ik een nieuwe automatische lashelm wil kopen. Maar er zijn er zoveel !!! dat ik even door de bomen het bos niet meer zie.

Ik zoek een helm met een groot kijkglas, een supersnelle reactie van helder naar donker, tijdens starten van de boog. En natuurlijk ook helder zicht tijdens het lassen.

Juist omdat ik niet beroepsmatig las, en het me wat makkelijker gemaakt mag worden.

Wil er best wat geld voor uitgeven, Een prijs van ca. E 300/400 vindt ik geen probleem, als de kwaliteit en gebruiksgemak maar top is.

Welke lashelm kan ik best kopen.



Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.