Aangenaam

Auteur Topic: Aangenaam  (gelezen 1263 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Knooiert

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
Aangenaam
« Gepost op: 17 september 2020, 13:39:08 »
Hallo,

Hierbij een klein woordje om mij te leren kennen,
Man, getrouwd, anno 1990, woonachtig in de oost Achterhoek, werkzaam in de techniek en mezelf langzaam aan leren lassen, voornamelijk door 8 jaar lang op een akkerbouwbedrijf werkzaam te zijn geweest en allerhande bak en braad werk te hebben gedaan. Nu nog steeds hobby matig actief, tafelpootjes, schapjes, werkbank, etc. het bekende hobby werk.

Wil nu alleen graag beter worden in lassen en ook kwalitatief beter kunnen lassen. Ben ook nog zoekende naar een leuk / betaalbaar multi Synergic lasapparaat om MIG/TIG/MMA mee te kunnen lassen.

Momenteel in het bezit van een aantal stukken antiek die ik nu aan het oplappen ben en wil gaan testen.
Lasapparaten:
oud:
- Stamos S-MMA-200-PI (kapot gegaan na 2 jaar en 1 maand, te zuinig geweest met aanschaffen)

Huidig:
-Ferm TWM 40/140 (goedkoper dan de Stamos en gaat toch al 15 jaar mee)

Onderstaand bij toeval tegenaan gelopen, alle drie voor vijf tientjes mogen overnemen.
Wil me hier de komende tijd in verdiepen, opknappen, testen, input gewenst.
-Diboa Borgsen & Co. DIBOA220, Schweisstrafo 220/380V, 30-220A (van 28 juni 1970, onverwoestbaar)
-Zinser HP8, Puntlas apparaat
-Elektron WST 1000, Spot apparaat

Lijkt mij makkelijk om hier aparte topics voor te maken waar ik om informatie en dergelijke kan vragen of niet?

En geïnteresseerd in een van de volgende apparaten (hoor graag ervaringen):
-Jasic MIG200 Multi Synergic
-HBM 230 CI Synergic Mig
-Bester 190C Multi (by Lincoln Electric)

Hopelijk hebben jullie een beetje een beeld gekregen van waar ik mij mee bezig hou, misschien snap je nu ook waarom de naam Knooiert ;).

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything