Hernieuwde kennismaking

Auteur Topic: Hernieuwde kennismaking  (gelezen 1550 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline paulj

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 316
Hernieuwde kennismaking
« Gepost op: 6 mei 2020, 01:54:36 »
Dag allemaal,
Zo'n 10 jaar geleden ben ik lid geworden van dit forum. Was toen een paar jaar erg fanatiek met lassen en bijdragen leveren op dit forum. Daarna werd het stil. Mijn lasapparaat kwam nog sporadisch onder het stof vandaan. Twee weken geleden wilde ik weer aan de slag met het lassen van RVS. Dat ging een paar uur goed en toen begaf mijn vertrouwde Allmax 200 AC DC het. Dan weet je dat het afgelopen is met zo'n chinees gebakje. Repareren is onmogelijk tenzij je enorme hobbyist bent. Vandaar dat ik een nieuwe TIG heb gekocht. Dit keer een ENTRIX 200 AC DC. Daar ben ik erg tevreden mee en wil weer wat meer met het laswerk aan de slag. Ik ben een hobby lasser, heb het lassen mijzelf aangeleerd. Maak enorm veel fouten maar langzaam leer ik elke keer wat bij. Dat is ook de reden dat ik lid van dit forum ben. Ik leer hier heel veel. Kortom, ik ben er weer. Hartelijke groet Paul

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.