Even voorstellen

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1313 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Robinw

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Even voorstellen
« Gepost op: 30 januari 2020, 22:38:50 »
Hallo allemaal. 
Ik ben Robin ben 34 jaar en kom uit enschede.
Ik werk samen met mn vader in een autobedrijf waar we revisies en onderhoud uitvoeren aan voornamelijk auto’s.
Mig lassen komt dan ook wel regelmatig voor en dat gaat me ook wel redelijk af.
Maar ik wou me eigenlijk wel eens verdiepen in het tig lassen.
Omdat ik ook wel een dingen tegen kom van rvs en aluminium (vaak wat dunner materiaal)lijkt mij het wel handig en leuk om daar ook wat mee te kunnen.
Ben naar wat zoek werk een apparaatje tegen gekomen wat mij wel iets leek waar ik voldoende aan heb denk ik en voor een mooi bedrag.
Ik ben nu eigenaar van een Gys tig200 ac/dc hf-fv.
Het is een showmodel (niet mee gelast) en heb em kunnen kopen voor 650 (zat in de originele doos en piepschuim alles ((:love
Enige nadeel is het is zonder accessoires is dus kabelpakket en aardekabel/tang zijn er niet bij.
Nu ben ik dus zoekende naar een toorts en alles wat erbij hoort maar er zijn nog wel wat verschillende soorten toortsen.
Dacht misschien dat mensen hier wat ideeën hebben wat ik het beste kan doen.
Tig is nieuw voor mij en dus ook iets waar ik nog veel over moet leren.
Maar wat ik voor nu al wel heb gezien hier is dat ik veel informatie kan op doen en mocht ik vragen hebben hier vast wel mensen een antwoord op weten.
Vind het mooi dat er voor zulke dingen actieve forums zijn zoals deze
Bedankt alvast iedereen voor de informatie wat ik hier kan vinden
Fijne avond
Commentaar van de moderator Aangepast, voor info pb het beheer.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything