lassen aan een auto

Auteur Topic: lassen aan een auto  (gelezen 2547 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline f.bos

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 82
  • waarom kopen als je het zelf kan maken
lassen aan een auto
« Gepost op: 15 januari 2020, 19:38:08 »
ik heb een vraag aan de techneuten waar ik zelf niet uitkom ik moet laswerkzaamheden doen aan de auto die ik heb gekocht    ( achter schade ) ;D

maar nu blijkt dat mijn accu kaduuk is  die geeft nog maar 6 volt af  daar moet dus een nieuwe in en daar wil mee wachten tot  dat ik zo ver ben met werkzaamheden  tot dat ik zo ver ben dat is over een paar maanden is   ( geschorst )

Nu lees ik dat je  last aan een  auto   dat de accu aan gesloten moet zijn om de piek spanningen op te vangen  dat werkt als buffer ?

daarover heen zet  men dan een  Overspanningsbeveiliging   bij  als extra  voor de zekerheid

Nu komt het  omdat mijn accu stuk is werk die die niet als opvang eenheid  dus als buffer  krijgt die te veel teveel inwendig  weerstand door de kapotte cellen van de accu  .

nou dacht ik zelf !!! laat de accu eraf en weg sluit de Overspanningsbeveiliging op de afgekoppelde  accu polen  als buffer kan dat ?? of zie ik nu weer een ander probleem verschijnen

ik lees ook  sluit een extra  massa klem op een apart stuk ijzer   dicht bij de  auto dat is dus in mijn geval een trekbalk kaal ijzer van 3 meter zou dat ook kunnen werken .

gaarne jullie bevindingen

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything