Eindelijk de knoop doorgehakt !!

Auteur Topic: Eindelijk de knoop doorgehakt !!  (gelezen 2025 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vinny

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 8
Eindelijk de knoop doorgehakt !!
« Gepost op: 27 oktober 2019, 22:55:57 »
Beste lasfanaten,

na het hele internet rond geweest te zijn qua filmpjes en reviews van lastoestellen uiteindelijk de knoop doorgehakt.
Na veel keren twijfelen, keuze gemaakt te hebben, terug twijfelen heb ik voor de supertig 200 DI gekozen
Eerst een degelijke uitleg gekregen en ook het toestel mogen testen en ik was overtuigd van het kunnen van het toestel  (:appl
Zaterdag het toestel gaan afhalen met een flesje Argon en sinds gisteren aan het experimenteren gegaan met m'n Tig toestel.
Het was alweer 20 jaar gelden dat ik nog eens met een Tig gelast had en dit voelt heel fijn om terug te kunnen doen  ((: 9prima
Het gewone staal of wat Inox gaat me nog steeds goed af na wat roestig te zijn maar Alu is het nieuwe gegeven voor me  ((: blond
Nu nog wat Alu in huis halen en met - of zonder puls aan de slag gaan zodat we ook dit een beetje onder knie krijgen .

Als jullie nog bepaalde tips en tricks hebben .... shoot alle info is  ((welkom
Of waar jullie je aluminium bestellen etc .... dan hoor ik het graag  (:appl

Grtz Vinny
Commentaar van de moderator Tekst aangepast, voor info pb het beheer.

Commentaar van de moderator Foto's verkleind, voor uitleg over zelf foto's verkleinen zie de topics in dit board

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything