Uitleg van alle knoppen

Auteur Topic: Uitleg van alle knoppen  (gelezen 1646 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline giljom

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 88
Uitleg van alle knoppen
« Gepost op: 19 juni 2019, 11:29:47 »
Ik ben al een tijdje aan het oefenen met mijn tig apparaat, maar heb nog enkele vragen.
Met gewoon lassen van aluminium gaat het al een beetje

Hier geeft ik de instellingen voor gewoon Lassen, Ik gebruik alleen knop Welding A  en Postflow op 3  en de balans op 50 %, , en de apenrage die ik nodig heb volgens de dikte van de aluminium, dikte aluminium 4 mm

Maar nu wil ik ook Puls proberen.
Ik gebruik nu alleen de eerste knop Start A die zet ik op 70 zet ik op 70 de Back grond A zet ik op 50 de Down slope zet ik ook op 50, 
De PULS FREQENCY  zet ik ook op 50 %  de PULS WIDTH zet ik ook op 50 %  de POST FLOW zet ik op 3 en de AC Balance zet ik ook op 50 %.

De knop staat op AC en de knop Puls lassen staat op aan, maar moet die nu op T2 Staan of T4

Ik heb moeite met de engelstalige benaming van de knoppen, en vooral wat is de juist betekenis van die noppen, en waar moeten ze zo staan
Commentaar van de moderator Foto's verkleind, voor uitleg over zelf foto's verkleinen zie de topics in dit board
Draai & freeswerk  als hobby

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything