Behendige viervoeter.

Auteur Topic: Behendige viervoeter.  (gelezen 1921 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Eric1963

  • Moderator Board
  • Volledig forum lid
  • ****
  • Berichten: 924
Behendige viervoeter.
« Gepost op: 24 mei 2019, 20:52:07 »
Een vriendin van mij doet al een tijdje aan agility met haar Border Collie (ja, de hond uit mijn avatar).
Ze wilde wel wat toestellen zodat ze ook thuis wat kon trainen ipv van alleen de weekenden op de club.
Nu is er zat goedkoop spul te koop, maar de kwaliteit laat dan nogal te wensen over. De professionele wedstrijd toestellen zijn behoorlijk aan de prijs. Tijd dus om zelf wat te gaan hobbyen.

Ik heb nu 4 verstelbare hoogte sprongen gemaakt van PVC buis (kwam dus geen laswerk aan te pas).
Een in breedte verstelbare slalom met 12 paaltjes. De slalom is gemaakt van 30x5 gegalvaniseerd strip en 1 1/4" afval buis dat al heel lang in een hoek lag en ook nog wat 60x3 rvs buis wat afval is van mijn huidige werkgever.   
En ik ben nu bezig met een wip. De steun is klaar en gemaakt van wat restjes 40x40x3 viekant buis wat ik nog had liggen. De loopplank maak ik van 30x30x3 gegalvaniseerd hoeklijn en wordt 3m40 lang en draait in twee kogellagers.
De loopplank wordt ook deelbaar zodat hij makkelijker op te bergen is en minder plek inneemt.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything