Môh

Auteur Topic: Môh  (gelezen 1642 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Michel015

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Môh
« Gepost op: 23 april 2019, 11:57:12 »
Dag heren,

Ikke is Michel, 17 jaar oud, uit Nootdorp. Ik werk al een tijd bij Gové. Daar doe ik CNC verspaning, plaatwerk, constructie en lassen. Qua lassen doe ik voornamelijk TIG rvs, ook regelmatig aluminium en soms staal of gietijzer. MIG aluminium doe ik ook weleens. We hebben ook een tig manipulator volautomatisch, maar die kan ik zelf nog niet instellen, alleen gebruiken. Buiten werk om las ik weleens met de baguette, ik wil over een tijdje zelf een apparaat kopen en het beter onder de knie krijgen. Qua school doe ik nu de Lis in leiden, daar doen we eigenlijk niks meer als precisie verspaning, conventioneel en CNC.

Voor de hobby heb ik nog een Kreidler RMC-S, helemaal zelf gerestaureerd en omgebouwd naar 80cc met membraaninlaat. Natuurlijk alles vervangen door zelfgemaakte rvs onderdeeltjes :-).

Het forum werd me aangeraden door de enige echte Harry the ferry man van YouTube. Ik hoop dat ik hier wat tips en tricks kan oppikken met name over t bmbe lassen.

Groeten!

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.