voorstellen

Auteur Topic: voorstellen  (gelezen 1589 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline graaf ab

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
voorstellen
« Gepost op: 27 maart 2019, 15:21:45 »
Hallo allemaal .
ik ben Ab uit leiden 59 jaar jong en ik ben plaatwerker tig lasser  .
ik heb eerst voor een werkgever gewerkt op een gegeven moment voor mezelf gaan werken wat heel goed beviel tot ik een baan aan geboden kreeg bij een klant waar ik me aan verhuurde dat heb ik maar gedaan waar ik het erg naar me zin hebt .
ik heel klein eigen werkplaatsje waar ik boven woon dus in me vrijetijd ben ik nog met veel plezier aan het lassen draaien vrezen maar nu hobby matig meer voor het leuke .
Ik werk hoofdzakelijk met rvs en waar ik tegen aanloop is de doorlassing van plaatwerk, ik maak regelmatig tanks of lekbakken of spoelbakken en vultrechters maar ik krijg de doorlassing niet goed .
Ik heb van alles geprobeerd met tape of spoelen maar het is niet wat het wezen moet ik hoop dan ook hier de nodige informatie te krijgen voor een beter doorlas resultaat .
Als er dan ook iemand is die denkt mij te kunnen adviseren dan hoor ik dat heel graag .

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything