Werkbank/lastafel met de prijs van oud ijzer

Auteur Topic: Werkbank/lastafel met de prijs van oud ijzer  (gelezen 4068 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nando

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 34
  • Craftsman - Artist - Designer
    • StudioNando
Werkbank/lastafel met de prijs van oud ijzer
« Gepost op: 22 maart 2019, 20:48:30 »
Ha daar isie weer!

Super groentje hier wat betreft het Forum idem dito betreft TIG lassen ( wat ik in mijn atelier ga doen)

Mijn Tig lasmachine vandaag ontvangen, een EVO200P en nu verzamel ik langzaam de essentiële attributen erbij.
Laten we beginnen met een las tafel ((:schaamrood

Vandaag naar een oud ijzerhandel in de buurt, vooral gaan inventariseren voor een mogelijke zelfbouw tafel, of een goed plaatje oud ijzer om alvast mee uit de voeten te kunnen..

"oh we hebben nog een las tafel over!"

geschat gewicht 200kg, gaat weg voor 0.50/0,60€ dus prijs zal tussen de 100/120€ liggen.
Na overleggen willen ze het vervoer ook wel op zich nemen  :D

Morgen even opnieuw langs om maten op te meten,  en goed na te lopen, nu vluchtig een foto van gemaakt.
Wat denken jullie? Het gaat hier om een zelfbouw ding, tafelplaat heeft een dikte van 10mm schat ik. Staal is staal toch?

Onderstel is aluminium, zitten geen mooie gaten in, die zal ik op den duur denk ik missen, maar voor de prijs? Is natuurlijk wel een gevaarte wat ik in huis haal. Maar lijkt me een goede deal toch? Tig lassen is voor mij vooral hobby matig, geen gekke dingen op de planning (denk ik) haha

Ik heb ook even zitten kijken naar van die DIY las tafels, maar alles is toch nog prijzig vind ik. Daarom zou dit nu ideaal uitkomen, budget matig.




Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 27 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.