Me even voorstellen.

Auteur Topic: Me even voorstellen.  (gelezen 1651 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Free2be

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 90
  • Beter gelast dan afgelast.
Me even voorstellen.
« Gepost op: 10 december 2018, 09:11:12 »
Vanwege interesse in de aanschaf van een TIG AC/DC lastoestel, voor hobby gebruik met toch de nodige kwaliteit in 't achterhoofd. Hobby's: motorrijden, SP speedelec gebruik, camperen, fotografie, drones en knutselwerkzaamheden. 58 jaar, las ervaring in het verleden, vooral met elektroden in zware industriele omstandigheden, nl. het oplassen van slijtvaste tanden van graafmachines en het lassen van buizen en flensen voor baggermachines. Voor hobby gebruik ook een Elektro beckum MIG apparaat gehad voor carrosserie werkzaamheden. Woonachtig in Hasselt, Limburg. Mijn voorkeur gaat uit naar een TIG AC/DC lastoestel van Europese makelarij met de nodige instelmogelijkheden. Het is enorm verwarrend, dat er toestellen worden aangeboden dewelke een Europees vermoeden laten uitschijnen en bij nader onderzoek toch van Chinese oorsprong zijn, zoals bv. Migatronic FOCUS TIG 200 AC/DC PFC.
Ik ga me nog een poosje verdiepen in de materie op dit forum.
MVG,
Roger

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.