Voorstel beurt Mervin Wagner

Auteur Topic: Voorstel beurt Mervin Wagner  (gelezen 1693 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mer-dol

  • Forum lid
  • Berichten: 2
  • Proberen is leren!
Voorstel beurt Mervin Wagner
« Gepost op: 2 december 2018, 15:54:26 »
Beste mensen,

Ik ben Mervin en ben 38 jaar, en woon in Flevoland. Ik werk bij een producent van industriële motoren en heb daar het TIG lassen geleerd. Ook heb ik twee Nil niveau 2 diploma’s behaald voor Alu en RvS. Heb sinds een paar jaar een EWM Triton 170dc machine. Daarmee heb ik veel plezier mee gehad. Totdat je meer wilt bv Alu lassen. Heb toen een Fronius Magicwave 2200 Ac/ dc gekocht. Ik ben vaak op pad om bij externe te lassen, daarbij is dit model zonder koeling ideaal! Voor thuis heb ik binnenkort een Cea matrix Ac dc met waterkoeling. Wat ik het meest las zijn custom uitlaten voor motorfietsen met name caferacers voor een bedrijf in Almere. Check oa de Riot starter, the mutant, en deathstars. Deze frames heb ik oa aangepast. Wat ik graag wil leren is om titanium te lassen. Hopend op deze forum hier een en ander te kunnen leren en natuurlijk ook tips mee te pikken. Ik lees mij graag in, op het moment ben ik “walking the cup” aan het leren met 8vormige beweging. Dat was het beknopt.

Commentaar van de moderator bedrijfsnamen verwijderd

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.