Oefenen voor lk, Harrytheferryman en Mathijs.

Auteur Topic: Oefenen voor lk, Harrytheferryman en Mathijs.  (gelezen 2944 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Markie

  • Testlid lasproducten
  • Moderator Board
  • Volledig forum lid
  • ****
  • Berichten: 816
Oefenen voor lk, Harrytheferryman en Mathijs.
« Gepost op: 22 november 2018, 19:40:21 »
Even een nieuw topic. Ik las hier op het forum op een gegeven moment wat over Harrytheferryman. Die zou een youtube kanaal hebben met een aantal filmpjes over lassen. Ben hem dus gaan volgen op youtube. Afgelopen jaar zag ik in een video van een 9 jarige jongen, Mathijs. Hij had Harry ook ontdekt op youtube en zou graag een keer komen kijken bij Harry. Deze vond dat wel leuk en zodoende is Mathijs een keer in een video van Harry te zien geweest. Ik zag hem daar ook en vond het leuk om zo'n ventje te zien lassen. Zodoende ben ik in contact gekomen met Mathijs en Harry zelf. We hebben daarop samen een keer gelast en Harry heeft dit ook opgenomen voor zijn kanaal. Afgelopen maand zijn we op de metavak beurs geweest, met Harry, Mathijs en zijn ouders. Mathijs mocht daar op een paar stands zijn laskunsten vertonen. Dit had ik wat gefilmd en gedeeld op LinkedIn. Filmpje was in no-time 20.000 keer bekeken en inmiddels al 30.000 keer. Naar aanleiding van het filmpje heeft er iemand voorgesteld om Mathijs een lascertificaat te laten halen. Dit vond hij wel leuk en hier zijn we nu voor aan het oefenen! Enkele weken geleden is Harry wezen kijken en hebben ze samen gelast. En Harry heeft toen gelijk opnames gemaakt voor op zijn youtube kanaal.

Filmpje zal ik hier delen en dit topic gebruiken over de vorderingen/verloop van Mathijs. Hij wordt hier waarschijnlijk de jongst gecertificeerde lasser van Nederland mee. Enfin, genoeg gepraat. Kijk zelf maar!




Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 15 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.