Aankoop Mig/Mag apparaat

Auteur Topic: Aankoop Mig/Mag apparaat  (gelezen 2107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Yanniiick93

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 13
Aankoop Mig/Mag apparaat
« Gepost op: 1 november 2018, 19:19:52 »
Mijn naam is Yannick, ik ben 25 jaar, technieker en lasser van opleiding, en ik ben hier terecht gekomen tijdens mijn zoektocht naar een Mig/Mig lasapparaat 200A voor thuisgebruik (zowel carrosserie als 5mm plaat). De bedoeling was om opzoek te gaan naar een kwalitatief goed apparaat dat tevens ook tegemoet komt aan een bepaalde prijsklasse. Ik weet zelf ook wel dat kwaliteit geld kost maar naar mijn mening moet kwaliteit ook te vinden zijn tussen de 800-1500 euro. Dan heb ik het over een A-merk. B-merken vind je ze al snel goedkoper, tenslotte komt tegenwoordig toch alles uit China. Natuurlijk is er wel een verschil i.v.m de ondersteuning dat een merk biedt in geval van: reparaties, wisselstukken, foutmeldingen, etc.. Nu is mijn vraag aan jullie, wat zijn jullie ervaring en wat raden jullie aan ? Zelf heb ik al 1 A en 1 B merk geselecteerd die beiden op papier aan mijn eisen voldoen. A-merk is de Kemppi Minarcmig Evo 200 (1400euro), B-merk is de HBM 200CI MIG Inverter (400euro).

Ik hoop dat het voor iedereen een beetje duidelijk is waar ik naar opzoek ben :-) Deel gerust jullie ervaringen en meningen hieronder.
Groetjes Yannick

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 8 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.