Tig las apparaat

Auteur Topic: Tig las apparaat  (gelezen 1707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vinny

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 8
Tig las apparaat
« Gepost op: 27 september 2018, 10:40:57 »
Beste las fanaten,

ik heb lange tijd een lastoestel gebruikt wat ik gekregen van mijn schoonvader maar dit bakje is aan vervanging toe.
Dit was een heel basic elektrode toestel maar het deed zijn werk niet meer, niet minder en een bereik tot 140 A.
Nu ben ik al enige tijd aan het snuffelen op het internet en je ziet ze in alle maten en vormen.
Maar mijn interesse gaat uit naar de toestellen waar je zowel met elektroden en TIG kan lassen en toen kwam ik op dit toestel terecht .

Commentaar van de moderator Aangepast, Link verwijderd. haal svp tekst en plaatje op.

Ik ben van beroep een fotolasser maar ik heb dit al 16 jaar niet meer gedaan omdat ik in de produktie sta in een chemisch bedrijf maar telkens ik opnieuw een werkje heb waarbij ik kan lassen voel ik me weer een stukje jonger ;-)
Weten jullie of dit een degelijk toestel is of hebben jullie alternatieven hiervoor ??
Shoot.... ik hoor het graag

Grtz V.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.