Even voorstellen, Serge uit de Betuwe

Auteur Topic: Even voorstellen, Serge uit de Betuwe  (gelezen 1180 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SH

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 6
Even voorstellen, Serge uit de Betuwe
« Gepost op: 9 januari 2010, 16:11:36 »
Hallo allemaal,

Ik ben Serge woon en werk in de Betuwe. Ik heb ooit MTS WTB gedaan en wil me voor m'n werk wat meer verdiepen in diverse lasprocessen. Ik ben al een beetje aan het oefenen geweest maar op een gegeven moment is de basis MTS kennis ergens achter in m'n geheugen niet voldoende en loop dan een beetje klem door gebrek aan kennis. Bijvoorbeeld zit bij het miglassen de draad regelmatig vast aan de contacttip. Er schijnt iets in te stellen te zijn waarmee dit voorkomen kan worden??

Ik heb een DECAMIG 5180 220 V en een ESAB DTB250 400V. Ook nog een oud hobby MMA apparaat die na 2 minuten in de thermische beveiliging slaat en dan een kwartier moet afkoelen. Het MIG apparaat gebruik ik eigenlijk het meest; onder andere voor het opknappen van m'n klassieker (engels uit jaren 70, dus genoeg gaten te dichten  ;))  en wat licht construktiewerk.

Al met al gaat het lassen zelf wel steeds beter en ziet het er niet (altijd) meer uit alsof de ratten er aan geknaagd hebben, maar het kan nog stukken beter. Al doende leert men.

Groet,

Serge


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 6 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything