Even gezocht maar toch een vraagje aan degene die het weten.. ;-)

Auteur Topic: Even gezocht maar toch een vraagje aan degene die het weten.. ;-)  (gelezen 3314 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bj is back

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
Ik ben in de markt voor een (goedkope) lashelm.

Ik las echt niet zo veel, en zag op het net de automatische lashelmen.

Ik mailde naar "
Commentaar van de moderator Aangepast, dealer namen en adressen zijn niet toegestaan, een merk noemen is echter geen probleem.
" om te vragen of deze voor mij zouden werken? maar werd eerder doorgestuurd naar hier.

en ze raden me ook de goedkoopste aan.. deze dus.. (aan € 34.95)

Commentaar van de moderator Aangepast, Link verwijderd. haal svp tekst en plaatje op.

ikzelf had deze beide gezien.. (€49.95)

Commentaar van de moderator Aangepast, Link verwijderd. haal svp tekst en plaatje op.

en deze (€ 69.95)
Commentaar van de moderator Aangepast, Link verwijderd. haal svp tekst en plaatje op.

Nu zie ik dat de duurste helm goed is vanaf 10 amp en de andere vanaf 20 amp??? ik weet echt niet wat dit wil zeggen.

Ik las thuis met een elektrisch laspostje, met lasbagetten.. meer weet ik echt niet..

Ik zou de automatische helm nemen omdat ik dan kennelijk niet de helm moet omhoog doen om aan te bikken dat is altijd moeilijk voor me.

Dus de vraag is tweevoudig.. zou een van deze helmen goed zijn om te lassen met mijn huis en tuin laspostje en kan ik gelijk dewelke nemen 10 amp of 20 amp?? en tenslotte welk vinden jullie zowat aan te raden uit deze drie. ((:paniek

Alvast geweldig bedankt voor enige hulp die ik krijg.. (:appl

Jurgen

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything