Even voorstellen

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1633 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sparx

  • Forum lid
  • Berichten: 3
Even voorstellen
« Gepost op: 10 april 2017, 20:38:45 »
Even voorstellen is altijd een goed begin.

Ik ben een amateur. Zo, het is eruit. Ik las af en toe en doe mijn uiterste best om geen "bakker" te zijn. Dus ik lees me suf, onder ander op dit forum, bekijk leerzame filmpjes op youtoeb en andere websites en dan, na lang nadenken, spring ik in het diepe. Dat is allemaal gekomen nadat mijn Honda Goldwing GL1100 telkens een beetje schuiner leek te staan als ik hem (haar) parkeerde. Omdat ik niet geloofde in een toenemend "Toren van Pisa"-syndroom, ging ik mijn subframe maar eens goed bekijken. Zo'n subframe is een uitneembaar stuk frame waar de jiffy (zij-standaard) van een 350 kg zware Goldwing een flink deel van haar gewicht op laat leunen. Het is duidelijk dat hier de nodige stevigheid verlangd word. De brede (en breder wordende) scheur in het metaal maakte duidelijk dat dit nog maar een kwestie van korte tijd goed zou gaan. Dus moest ik noodgedwongen iemand zien te vinden die me kon helpen. Geld voor een prof had ik niet, maar wel een vriend die iemand kende. Wij daarnaartoe, zegt hij doodleuk, vlak voordat hij de stick tegen het metaal drukt: "Weet je wat? Waarom doe je het zelf eigenlijk niet? Het is veel gemakkelijker dan je denkt!". Famous last words, dacht ik nog...