doorstempelen van lascertificaten

Auteur Topic: doorstempelen van lascertificaten  (gelezen 6743 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rachel

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 10
doorstempelen van lascertificaten
« Gepost op: 9 december 2009, 16:26:06 »
Hallo Forum leden,

Hoe zit het met certificaten die NIET doorgestempeld zijn. Zoals jullie weten ben ik nog een leek op dit gebied. Wij krijgen certificaten doorgestuurd van lassers die niet uit Nederland komen. Nu heb ik een aantal keer te horen gekregen dat de certificaten niet doorgestempeld zijn.
Kunnen jullie mij helpen waar ik op moet letten en wat er dient te gebeuren om de certificaten doorgestempeld te krijgen.
na wat telefoontjes te hebben gepleegd heb ik een bedrijf gesproken die ze door kan stempelen. Klopt het dat de mensen een proeflas moeten maken? Klopt het dat het certificaat niet meer geldig is als je meer dan 6 maanden geen doorstempeling heb gehad. Is het niet verplicht om als bedrijf zijnde door te stempelen als je een lasser in dienst heb gehad?

Ik weet dat het een hoop vragen zijn, maar ik hoop dat jullie me een beetje wegwijs kunnen maken.

Groetjes en alvast bedankt

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 11 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything