T.K.A. Lasoverall en laslaarzen

Auteur Topic: T.K.A. Lasoverall en laslaarzen  (gelezen 3222 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline rvdt

  • Forum lid
  • Berichten: 2
T.K.A. Lasoverall en laslaarzen
« Gepost op: 21 oktober 2016, 15:32:54 »
Ik heb mij ooit eens aangemeld op dit forum maar er verder nooit wat mee gedaan. Ik zou starten met een opleiding afgelopen jaar maar dat is helaas niet doorgegaan. Ik heb daarvoor wel het één en ander aangeschaft, en ook daar verder niets mee gedaan.

Laarzen zijn tweemaal gedragen en overall eenmaal gedragen. De laarzen heb ik ingevet en de overall is niet gewassen. Voor zover ik heb kunnen zien geen beschadigingen en geen lasspatten of inbranders.

Jobman technische vlamvertragende overall maat 54. Ik ben zelf 1.76 met een borstomvang van 117cm, binnenbeenlengte ongeveer 80cm.

Prijs €95,00

Sixton Montana Out Dry werklaarzen maat 42. Laarzen zijn tweemaal gedragen en ingevet

Prijs €85,00

Commentaar van de moderator Aangepast, dealer namen en adressen zijn niet toegestaan, een merk noemen is echter geen probleem.
Commentaar van de moderator Foto's opgehaald en geplaatst, bij voorkeur graag op onze server uploaden, zie voor uitleg dit topic.

Advertentie voldoet niet aan de voorwaarden lees:
http://www.lasforum.nl/index.php/topic,2304.0.html

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.