Rickdeluxe is de naam...

Auteur Topic: Rickdeluxe is de naam...  (gelezen 1223 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline rickdeluxe

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 10
Rickdeluxe is de naam...
« Gepost op: 30 november 2009, 20:59:30 »
Goedendag,
Het is mij een genoegen mij hier te mogen voorstellen. Mijn naam is Rickdeluxe en ik las al aardig wat jaartjes, voor de hobby. Op een moment wilde ik zelf een chassis van een auto aanpassen en daarvoor moest ik een lasapparaat hebben. Eerst dacht ik nog dat ik alleen zou gaan hechten en dat een 'echte' lasser het zou afmaken maar na de aankoop van mijn Decamig lasmachientje zag ik al gauw mogelijkheden... Ik gebruik hetzelfde lasapparaat nog steeds! En na lang zoeken ben ik tegen een AC/DC tig inverter (Lorch Handytig) aangelopen. Het tiglassen valt nog niet mee, zeker niet met aluminium, maar we ploeteren rustig voort. Voor de Handytig zoek ik een voetpedaal, en google stuurde me viavia hierheen.
Ik hou me, voor de hobby, bezig met het restaureren/verbouwen van een oude Plymouth. In het dagelijks leven doe ik als zelfstandige iets grafisch maar ben door mijn vermeende handigheid breed inzetbaar.

Ik hoop hier veel op te steken en ervaringen uit te wisselen!

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 6 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.