Ervaringen met lasapparaat merk "Partner"

Auteur Topic: Ervaringen met lasapparaat merk "Partner"  (gelezen 3875 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Opgedronken

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 8
Ervaringen met lasapparaat merk "Partner"
« Gepost op: 31 juli 2016, 03:07:36 »
Beste mensen,

Ik ben al een tijdje goed aan het zoeken tussen de tweedehands lasapparaten op de gangbare advertentiesites.
Mijn voorkeur gaat uit naar een gebruikt 3 fasen lasapparaat voor een redelijke prijs.
Ik heb eindelijk een garage met faciliteiten ter beschikking dus wil hier ook graag gebruik van maken :P.

Nu wil het dat de meeste 3 fasen apparaten die ik aangeboden zie van de wat zwaardere soort zijn.
Niet heel geschikt om dun plaatwerk mee te lassen, wat ik in hoofdzaak wil doen, maar af en toe kom ik wat tegen.

Deze machine van het merk Partner (hieronder foto's) lijkt me voor mijn doeleinden geschikt, maar van het merk is eigenlijk weinig te vinden.
Nu ben ik wel foto's tegen gekomen van andere merken met een vergelijkbare vorm kast en vergelijkbare specificaties.
Ik vermoed dus dat het hier om een apparaat gaat dat onder meerdere merknamen verkocht is.

Kan iemand me misschien iets zinnigs over deze machine vertellen en of het het gokje (want dat blijft een tweedehands machine natuurlijk altijd) waard is?

Commentaar van de moderator Foto's opgehaald en geplaatst, bij voorkeur graag op onze server uploaden, zie voor uitleg dit topic.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 16 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.