Opgedronken

Auteur Topic: Opgedronken  (gelezen 1783 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Opgedronken

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 8
Opgedronken
« Gepost op: 29 juli 2016, 23:48:52 »
Beste lasfanaten,

Bij deze stel ik me even voor op het forum.

Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in lastechniek, maar verder dan een beetje aanrommelen met het flux core machientje van een kameraad van me is het niet gekomen.
Leuk om een beetje vonken te trekken, maar meer nut dan een puntlasje op een uitlaat leggen om later door iemand anders af te laten lassen had het ding niet :P.

Nu heb ik sinds een tijdje een eigen garage met genoeg ruimte beschikbaar, dus er moet ook een lasapparaat gaan komen.
Na veel lezen, nadenken en met lassers uit mijn vriendenkring te hebben gepraat is me wel duidelijk geworden wat het beste voor mij is.

In mijn eentje kan ik echter niet alles uitzoeken, dus het kan zijn dat ik hier ook nog wel wat vraagjes heb :P.

Momenteel ben ik in ieder geval op zoek naar een 3 fasen mig lasapparaat, geschikt voor plaatwerk aan auto's, dus niet te zwaar.
Dit moet eigenlijk wel een tweedehands machine gaan worden, want een nieuwe vind ik toch nog wel erg aan de prijs.

Ik zag al dat vragen in het mig/mag gedeelte van het forum een hoop topics staan van mensen die advies vragen bij aankoop.
Deze worden amper beantwoordt, dus die moeite zal ik me maar besparen :P.

Zo, nu heb ik jullie denk ik wel lang genoeg verveeld, ik ga het forum eens doorspitten ;).

Groetjes,

Opgedronken

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 11 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything