En velen gingen mij voor...

Auteur Topic: En velen gingen mij voor...  (gelezen 1586 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tjalkje

  • Forum lid
  • Berichten: 1
En velen gingen mij voor...
« Gepost op: 25 februari 2016, 20:27:40 »
Zoals zo vaak gingen velen mij voor..
Een introductie dus, al sinds enige jaren zo af en toe aan het lassen.
Zo kwam het jaren geleden uit hobby met een ferm uit de kijkshop, en op zeker moment overgestapt naar een iets serieuzer mig machine van Electra Beckum.

Hoewel het laswerk beperkt is zijn er af en toe klusjes die op mijn weg komen. Ook in het prive gebied is er sinds enige tijd een aanvulling in het leven... Ze is blond en was verliefd.. en dus kocht ze het schip, een oude platbodem (Tjalk)  Overigens is de dame in kwestie later na aankoop van het schip verliefd geworden op mij, en ik mag niet meer weg, gezien het nodige kluswerk aan het schip.

Zo verklaart dat dus de nicknaam. Daarnaast luister ik naar de naam Hans.
Wellicht is het een bekend gezegde, koop een boot en werk je dood.. en ik kan inmiddels begrijpen hoe dat bedacht is.
Kortom er is altijd wat te doen aan het schip, en o wat handig dat je dan ook een beetje kan lassen..

Dit leuke forum kwam op mijn weg door mijn oriëntatie naar een nieuw lasapparaat, de oude Elecrtra Beckum doet het prima maar heeft een formaat van een kleine koelkast... en dat is lang niet altijd handig...

Groet uit het hoge noorden.


Commentaar van de moderator Aangepast, voor info pb het beheer.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything