Voorstelronde

Auteur Topic: Voorstelronde  (gelezen 1696 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Weldeye

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Voorstelronde
« Gepost op: 14 oktober 2015, 16:23:39 »
Bij binnenkomst gelijk even netjes voorstellen.

Ik ben Andry, halverwege de 30 en ruim 20 jaar ervaring met lassen. Eerst hobbymatig een beetje rommelen met mag/bmbe. Naast het rommelen met lasmachines MTS werktuigbouw gedaan. Het rommelen beviel me best en van anderen te horen gekregen dat ik het goed kon. Dus de stap genomen en als jonge knul begonnen als lasser/bankwerker in een offshore constructiebedrijf. Daar eerst alle benodigde certificaten en vakdiploma's gehaald en veel ervaring opgedaan met allerlei lasprocessen als mag/bmbe/op.

Bij m'n huidige werkgever de kans gekregen om verder te kwalificeren tot 6GR, maar ook te gaan leren en begonnen met IWP. Een leuk opstapje, maar ik wilde veel meer weten. IWS daarom overgeslagen en IWT gedaan en gehaald. Daarnaast hou ik me ook bezig met het afnemen van LK's en LMK's. Het lassen van nieuwe las/reparatieprocedures, loggen met de Arclogger 2, het maken van tekeningen en andere documentatie afgewisseld door trainingen aan engineers is altijd een leuke afwisseling.

Nu jaren verder m'n doel gehaald wat ik 20 jaar geleden voor ogen had: neerbuigen op veel lastechnische praktijkervaring en ook over redelijk wat theoretische kennis beschikken. Alleen staat de techniek niet stil en om een beetje up to date blijven en m'n horizon te verbreden heb ik me hier aangemeld.

Andry

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything