Theun

Auteur Topic: Theun  (gelezen 1358 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Theun

  • Testlid lasproducten
  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 417
Theun
« Gepost op: 25 april 2009, 18:17:34 »
Hoi Allemaal,

Mijn naam is Theun. Ik ben aanvankelijik gaan houtbwerken als hobby, maar gaandeweg las ik ook steeds meer (en het wordt steeds erger...  ;)) Ik heb 2 lascursussen gedaan bij de Stadswerkplaats Groningen. Daar leer je de basics en meer niet. Eerst Mig/Mag en een jaar later ben ik begonnen met elektrode lassen. Dit laatste, omdat het hek van ons balkon echt vervangen moest worden en ik wilde dat perse zelf wilde doen en het moest ook perse met lassen ;)

Via een mazzeltje heb ik via marktplaats een heel fijn klein lasapparaatje aangeschaft (is mij niet helemaal duidelijk of ik een merk mag noemen. Niet omdat ik er wat aan verdien, maar omdat ik er zo blij mee ben en zou graag inzicht geven in wat ik gebruik).

35 jaar ben ik en ik kom ongetwijfeld nog terug op dat hek dat ik aan het lassen ben (is al een project van maanden onderhand)

Ik was al een poos op zoek naar een fatsoenlijk forum (ook in buitenland) en was dan ook blij verrast dat ik gisteren of eergisteren een
mailtje kreeg en uitgenodigd werd om te komen kijken op dit forum. Ik hoop dan ook veel te leren en inzichten te verkrijgen!

Groet!

Theun

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.