Nieuwe Lasser op het forum

Auteur Topic: Nieuwe Lasser op het forum  (gelezen 1666 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline contitour

  • Forum lid
  • Berichten: 4
Nieuwe Lasser op het forum
« Gepost op: 2 augustus 2014, 15:40:56 »
Hallo allemaal,

Bij deze zal ik me even voorstellen. Ik ben Bouke, 42 jaar oud en woon met mijn vrouw en dochter op een boerderij in de buurt van Kranenburg, Duitsland. In 1999 kocht ik mijn eerste Ferm elektroden apparaat voor gebruik in en om het huis. Hier heb ik niet veel mee gedaan, maar in 2006 heb ik een Esab Origo 170 gekocht om frames voor meubels mee te maken. Later is dit apparaat me nog vaak van dienst geweest bij het lassen aan auto's. Verder las ik met deze machine af en toe RVS met 0.8 draad. Een tijdje geleden kwam ik voor weinig een Esab LKB 320 tegen welke ik gebruik voor het lassen in en om de boerderij (land en tuinbouwmachines, hekken etc.) Prima machine.
Inmiddels heb ik een Esab Aristomig 400 aangeschaft voor het lassen van aluminium. Ook weer een prima machine, relatief eenvoudig te bedienen en geeft prima lasresultaten.
Mijn laswerk doe ik met name aan auto's, landbouwvoertuigen en machines, meubels en constructie van een eenmalige projecten.

Met vriendelijke Groet

Bouke

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.