lincoln squarewave tig 300

Auteur Topic: lincoln squarewave tig 300  (gelezen 2918 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kobus

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 28
lincoln squarewave tig 300
« Gepost op: 21 mei 2014, 20:05:07 »
Ik heb hier een Lincoln Squarewave tig 300 staan. Ik heb deze zelf 7 jaar gelden overgekocht van de laswerkplaats van de TU Delft. Ik heb hem zelf nog nooit kunnen gebruiken omdat ik maar 16 ampere in mijn werkplaatsje heb.  Toen ik het apparaat kocht zat er een 63A stekker aan. Ik heb hier zelf een 16 a stekker aan gezet met het idee dat ik met hem met een lage stand wel moet kunnen gebruiken. Of het nu aan de karakteristiek van mijn 16A automaat  licht of dat  het apparaat te zwaar is... ik weet het niet maar nadat ik 3 keer de automaat snel omhoog zet (nadat deze eruit is geklap )blijft deze aan. En gaan de lampjes branden.
Ze verkochten hem omdat hij soms een "storing"vertoonde... de beste man wist zelf niet wat voor een..  hij had nog nooit gelast.

Ik heb zelf vroeger op school met een soortgelijk gewerkt dat waren  super dingen.  Ik heb de knoop doorgehakt en wil gewoon een klein combi apparaat.
 wat zit erbij:
6 meter watergekoelde toorts
Aardklem en electrode houder.

wat zit er niet bij:
Gas reduceer
voetpedaal

Vraagprijs: 250 euro     
Je kan hem niet uitproberen ! Ik geef ook geen garantie.
Het is een uit de kluiten gewassen apparaat...je neemt hem niet zomaar mee in de koffer ruimte van een corsa !


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 18 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything