Tja, nu wordt het tijd om me voor te stellen.

Auteur Topic: Tja, nu wordt het tijd om me voor te stellen.  (gelezen 1730 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sterrenkijker lassen

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 70
  • Meade LX200 12" GPS computercontrolled
Tja, nu wordt het tijd om me voor te stellen.
« Gepost op: 31 januari 2014, 21:20:54 »
Ik ben Frank, 48 jaar en lasser van beroep.

Lassen is toch eigenlijk een kleine passie geworden, tenminste wat het werk betreft. Als er gelast moet worden, las ik zó graag dat ik iedere las die ik langer kan maken óók daadwerkelijk langer maak. Altijd proberen een mooiere las te maken/leggen.

Ik heb ook een sterrenkijker gelast uit aluminium, de eerste keer dat ik aluminium las en ook de eerste keer dat ik TIG las. En de uitkomst is een aardig-gelukte sterrenkijker, niet supermooi, maar heel goed gelukt. Én teruggebracht van 31KG > ±10KG! (dankzij aluminium ipv MDF)
Ik had versproken om de kijkler mee te nemen als ik bij de gekozen kandidaten zou zitten bij de gratis mini-lascursus. Dus ik ben benieuwd!

Verder heb ik ook nog hobby's zoals:

Kalligrafie, tekenen, computer, astronomie, pluimschieten '2de competitiejaar' (3de plaats Limburgs kampioen, 1ste plaats clubkampioenschap), fietsen, vissen, fotograferen, vliegbinden, darten, gamen, spiegels/glas/hout/tegels graveren met Dremel, schilderen als Bob Ross, lassen ETC, ETC!

Té véél om op te noemen...

Ik hoor het wel als iemand óók zo veel hobby's heeft en die op die van mij lijken? PB mij maar!

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 11 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.