Elektrodes, Cups, Afdichtringen, Spanstiften, enz,

Auteur Topic: Elektrodes, Cups, Afdichtringen, Spanstiften, enz,  (gelezen 2935 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TD3

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 6
Elektrodes, Cups, Afdichtringen, Spanstiften, enz,
« Gepost op: 6 december 2013, 20:39:12 »
Vandaag online een aantal reserve onderdelen wezen bestellen want deze had ik nog niet. Op MP al een paar keer een "kant en klaar" doosje gezien met reserve delen, maar dan weet je weer niet of het voor je eigen toorts geschikt is. Nu heb ik zelf een toorts van de firma Abicor/Binzel, en deze is vrij bekend en gebruikelijk (?)op een TIG machine.... Toch heb ik nog een vraag, en misschien willen de ervaren lassers ervaringen over reserve delen ...eh... delen  ;D

Is er veel kwaliteit verschil in "aftermarket" cups, spanstiften, spanhouders en andere "slijtdelen"? Wat is de norm voor tungsten elektrodes, behalve in kleurverschil zijn er nog merken of leveranciers welke de beste hebben, of is het proberen en je weet het? Er worden bijv. veel chines lasapparaten aangeboden, maar geldt dit ook voor reservedelen en hoe is de kwaliteit hiervan?

Nah, ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groeten, Menno.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything