voorstellen

Auteur Topic: voorstellen  (gelezen 1682 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vox67

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 23
voorstellen
« Gepost op: 26 maart 2013, 00:32:28 »
Voorstellen,

Aangenaam, ik ben Ronald, Woonachtig in Hoogeveen, 46 jaar, en werkzaam bij een kunststof (plaat en staf) Groothandel,  mijn hobby is metaal, ik heb ervaring metr MIG/MAG, elektrisch en autogeen-lassen. woensdag ga ik mijn eerste "chinese" tig en een plasmasnijder halen.
ik heb hier al 31 uur meegelezen met de meeste topics, heel veel geleerd, en soms het ideee gehad om te reageren op bepaalde onderwerpen. nu ik mij voorgesteld heb kan ik iig ook meepraten. ik kijk wel eerst even de kat uit de boom dus....
de reden dat ik nu voor een tig apparaat ga is dat ik dit veiliger kan gebruiken in mij werkplaats onder in de flat waar ik woon (controle ivm spetters). de plasma zal ik hier dan ook maar niet gaan gebruiken, maar daar heb ik de beschikking van een grote verwarmde loods voor, waar ik ook mijn MIG/Mag heb staan.
mijn ervaring met mig/mag stamt uit het schadebedrijf , de ervaring van autogeen van de LTS, en de ervaring van het elektrisch lassen uit de noodzaak om ergens iets vast te bakken....    :)
 mijn elektrische las "skills" zijn in vergelijk met de experts hier op het forum ver beneden alle peil, maar ik kan het vast krijgen....  respect voor de lassers die mooi elektrisch kunnen lassen ((: 9prima  Ik kan het niet....
ik ben benieuwd hoe het met het tiggen zal gaan, het voordeel van tig lijkt mij dat je iig het resultaat al gaandeweg het lassen kunt zien en daar op kunt anticiperen.... maar ik zal het wel beleven... 

ik hoop dat ik mij hiermee netjes heb voorgesteld, ik zal ongetwijfeld van mij laten horen als ik vragen heb, en indien ik denk zinnig mee te kunnen praten in een topic zal ik ook wat van mij laten horen.....

Groet,

Ronald

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything