Aanschaf wse 200p jasil of gelijkwaardig

Auteur Topic: Aanschaf wse 200p jasil of gelijkwaardig  (gelezen 5869 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline HL Visser

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 10
Aanschaf wse 200p jasil of gelijkwaardig
« Gepost op: 24 maart 2013, 21:25:05 »
Beste Mensen,

Heeft er iemand ervaring met een tig ac/dc van chinese makelaardij ? wse200p 220V 200 Amp

Zijn allemaal van hetzelfde  model , komen deze allemaal uit dezelfde fabriek ? Jasil Giant youli en noem maar op. Zelfde bedienings knoppen . zelfde aansluitingen en zelfde behuizing , maar wel verschillende prijzen , tussen 500 en 750 Euro , zelfs freeweld lijkt er op. maar is wel een stuk duurder

Maar hoe last het , en gaat het snel stuk , en hoe kom ik dan aan onderdelen ? Garantie ? Allemaal belangrijke vragen voor een aankoop.

Ik weet niet waar ik goed aan doe , wij willen hem gebruiken voor aluminium 15 mm te  lassen en blik /plaat van 2mm dik.

Ik heb elders gelezen dat de budget apparaten getest zouden worden door jullie , is dit al eens gebeurt , en waar is dit te lezen .

Ik heb zelf wel een voorkeur voor een youli , ziet er mooi uit , en mooi prijsje.

Graag verneem ik van jullie

HL Visser

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 21 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.